7:30 – 8:30 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola – wspólne przebywanie wszystkich dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne (mycie rąk). |
8:30 – 9:00 |
Śniadanie, kultura spożywania posiłków, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne (mycie rąk, buzi, zębów). |
9:00 – 12:30 |
Zajęcia programowe, realizacja zajęć edukacyjnych zgodnie z programem nauczania oraz tygodniowym rozkładem zajęć. Realizacja terapii zgodnie z planem terapeutycznym. Spacery, wycieczki, zabawy dowolne na świeżym powietrzu.Zabiegi higieniczne (mycie rąk), przygotowanie do obiadu. |
12:30 – 13:00 |
Obiad, spożywanie posiłku, posługiwanie się sztućcami, czynności porządkowe, zabiegi higieniczne (mycie rąk, buzi, zębów). |
13:00 – 13:30 |
Odpoczynek, zabawy relaksujące, wyciszające, słuchanie bajek i opowiadań inspirowanych przez nauczyciela. |
13:30 – 14:30 |
Zajęcia tematyczne, dodatkowe, realizacja pomysłów dzieci, zajęcia indywidualne. Zajęcia międzygrupowe. Realizacja terapii zgodnie z planem terapeutycznym. Zabiegi higieniczne przed podwieczorkiem (mycie rąk). |
14:30 – 15:00 |
Podwieczorek. |
15:00 – 16:30 |
Zajęcia edukacyjne, konstrukcyjne, zabawy spontaniczne. Kontakty indywidualne z rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań. |